Monday, 24 June 2013

Get Well Soon, Fahmi

Assalamualaikum

Hai gojes mojes semua.Oh, tak lupa juga kepada kacakss sekalian.
Tajuk entri sudah seperti tajuk cerpen gamaknya.
Lupakan.

Ini intisari cerita sebenarnya.
Sebuah kisah tentang dia:


Kami mula kenal masa aku menjadi akak fesi untuk kumpulan Fahmi. Yelah, minggu orientasi katakan. Dari situlah segalanya bermula. Cewah.


Memang terharu bila adik-adik aras buat surprise kat aku.Sampai demam esoknya. (Demam sebab penat paktikum sebenarnya). Tambah lagi, bila dapat tau, Fahmi teman adik aras cari kek. Tapi,ni besday tahun lepas lah :)


Ok, jangan nak gossip sangat. Masa aku konvo, Fahmi jadi AJK. Bahagian protokol gamaknya. So, dia kenalah tegur and repaired yang selebet-selebet macam aku ni. Alang-alang tu, dia tolonglah pakaikan hood tu. Diva sangat aku masa tu. Macam retis. Semua orang buat, aku hanya mampu berdiri dan tunggu siap je. Hehehe.. Curlass

Baru-baru ni, aku terbaca status-status FB Fahmi yang dia tidak berapa sihat. Sayu hatiku.



Itu sahaja yang aku mampu lakukan. Jadi,di sini aku ingin memohon jasa baik kalian supaya mendoakan Fahmi cepat sembuh dan sihat seperti sediakala. Terima kasih aku ucapkan untuk kalian.

GET WELL SOON, FAHMI!!

Terima kasih daun keladi,
Lain entri singgahlah lagi.

Love ya!!

14 comments:

semutsengal said...

junior pun bole jadi kekasih. ewahhhh!

haziq said...

what is this???

your true brother is sick, you never care

the unknown person you care..

unfair and not lovely..

inche hlovate said...

semoga cepat sembuh Fahmi

marcella said...

anep:

skandal je..hahaha

marcella said...

haziq:

u were adopted

marcella said...

iche hlovate:

amiin :)
thanks

Fee Hafeezah said...

insha- ALLAH, amin. cepat sembuh fahmi! Eleh-eleh, risau sgt nih, ade pape ke dgn fahmi. huhuuuu :D

marcella said...

fee:


hahaha..aipp!!
*sebenarnya kami biasa-biasa je

CintaKhadijah said...

get well soon fahmi.! ;) aminnn

fadh leyanie said...

nak mintak tips boleh..ihihi..
tengok tulisan kaler merah hitam tu teringat buku tadikaku dulu2

marcella said...

cinta khadijah:

amiin :)

marcella said...

fadh:

tips apa ko nak fadh?
1 tips RM5.. hehehe

haha.. mengenang zaman tadika

zulhilmi tempoyak said...

InsyaAllah skrg dah baik kan... hehe

Marcella said...

zulhilmi:

Alhamdulillah dah sihat
hehehe