Friday, 21 December 2012

Malang Berbau

Assalamualaikum...

Hiho guys.. Fuh.. Lama gila gua tak hapdet blog.. Eh, gua pulak.. Ok, sekarang aku nak share tentang MALANG.. Orang pernah kata "Malang Tidak Berbau". Tu semua ada benarnya..Yelah, siapa yang boleh tau dia bakal ditimpa bencana melainkan memang dia sengaja tempah bala.. Hahaha..

Tapi, baru-baru ni aku hampir juga la bau malang tu.. See.. "HAMPIR".. Tapi masih juga gua tak alert yang gua ni malang.. Eh, gua lagi.. mungkin mood panas masih ada lagi.. Apa yang gua pot-pet pot-pet, korang pun pening.. Ok, layanss..

1 hari tu, ini yang terjadi:


Jadi, gua pun pergi la NOVA.. Sila terbalikkan:


 So, gua soping-soping la banyak.. Nak mendapat "reghe" murah punya fasal.. Tapi, gua ada smell something:

 
Tak pernah gua beli perfume NOVA wangi cenggini sampai luar kotak.. Selalu gua beli "Wanita Dunia" takde bau kuat gini.. Tapi, masalahnya gua tak terus buka.. Yela, gua tak jakun a.k.a batak.. Lepas 2,3 hari, gua rasa terigin nak guna..

Sekali gua bukaaaa..............:


Denggg!!! Patut bau kuat semacam.. Kepala sudah putus dari badan bhaii.. Itu minyak sudah keluar.. Gua hira beli botol kosong.. Jilake.. Opps.. Maaf.

So, kesimpulannya.. Malang itu pun berbau. Sekian..
*****
Penyudahnya gua beli perfume cikai jugak. :)

6 comments:

haziq said...

ko bukan pakai perfume aku ke??

uberman..

klo ko pkai jdi ubergirl la an..

Marcella said...

haziq:

puiii...apa kerlass jenama tu

Syazwan Che Deraman said...

hehe.

alaa, takleh ganti ke?

marcella said...

syazwan:


erm..da lama sangat..reit pula da buang..heheh

Ibnu Kassim said...

baa~ CAK!!

org byk duit.. bleh la pki pewangi rumah...

marcella said...

roy:

baa~~cak!!

hehehe..bnyk duit apa..ok la tu..nanti guna pewangi toilet je.. tak pun ubat gegat.. hehehe :)