Tuesday, 10 July 2012

Project ft Monkey

Assalamualaikum

Wassup Uollss.
Ye, kebiziam aku dalam internship dan kemalasan aku adalah punca utama.. :)

Ok, tamau kona-kona.. Kita straight je cerita.. Internship ni, my friends and I cewah!! buat projek. 3 projek merangkumi 1 projek grouping mega punya dan 2 projek kecil.

Nah!!

apa yang penting, KERJASAMA!!

Gambar atas ni merupakan projek mega kami iaitu membina rumah hijau.. Huih, penat toksah kira.. Berapa banyak peluh jantan aku menitik.. =.='

Angkut kayu, gali lubang, gergaji kayu, tanggam kayu, paku pakis memaku, eh, banyak la.. :) Tapi, bohonglah aku cakap aku buat sorang kan?? Hahaha.. Apa tak nampak gambar yang masing-masing buat kerja??

Maka, demi kenangan ni, aku edit guna perisian Gambar Monyet ni untuk tolong meringankan kerja.. Sila cuba :) ---> Malas taip

Sekian. Wassalam. Bye uollss.. Muahs :)
*****

p/s: cuba update entri jugak :)

18 comments:

Farhana Sukre said...

Aku nampak hasmi. Si pendekar cangkul..kah kah

Edy Fee said...

perghh gagah giler yg gergaji kayu tu.haha sempoi hbis

marcella said...

farhana:

hasmie bilang dia tu Thor.. tapi dia tak ubah cam kwang soo bila zaid ada..hahahah :P

marcella said...

edy fee:


gergaji tu wat tanda je..yang gergaji betul-betul, semua budak laki yang buat..kami pompuan kaum yang lemah..hehehe :)

si kiut lavender said...

eh2...ayunya si gergaji kayu tuh..thehehe

zulhilmi tempoyak said...

skolah buat projek monyet ke

Alieza Dayasari said...

blog blog blog.....

sengat said...

pencinta alam...

marcella said...

si kiut lavender:


posing depan kamera, dan-dan ayu..lau tak samseng je muka..hahah :)

marcella said...

zulhilmi tempoyak:


kami yang cam monyet buat projek sekolah ni =.='


hahaha

marcella said...

alieza dayasari:


coolblog nyum nyum :)

marcella said...

sengat:


hahaha..hanya sebahagian je cinta tu :)

fadh leyanie said...

bersatu teguh rumah hijau bercerai roboh rumah hijau..:P

Edy Fee said...

bila nk hupdate ni.hehe

Marcella said...

fadh:


hahaha..lau dah roboh, kena la gua bina balik..aisehmeng

Marcella said...

edy fee:

sabar,sabar,sabar..

hapdet da... :)

Edy Fee said...

dtg cari update baru lg.ehhehe

Marcella said...

edy fee:

tuan blog ni pemalas sekarang ni.. hahahaha :)