Monday, 25 June 2012

Dan Sebenarnya

Assalamualaikum..

Yahooo!! Ok, pehal lu tetiba nak jadi berok Tarzan ni? Ok, fine. Nak eksaited sikit pun tak boleh.

Sebenarnya, aku merasa agak teruja sikit sebab semester ni, final sem aku. Tapi, bila memikirkan banyak sangat urusannya, di situ hati ada gundah gulana sikit.. <---- ayat pening.

Oh, ye. Sebenarnya esok aku harus menjalani internship selama 4 minggu. Internship lebih kurang macam praktikal. Sebenarnya, tu je aku nak inform. Perasaan tu tak dapat nak tafsirkan..Hohoho..

Buah Hati Pengarang Jantung

Sebenarnya, macam-macam perasaan ada nak jumpa "kekasih" hati ni.. Rindu, sayang, eh macam-macam la.. Nebes pun ada sebab matlamat asal tu agak berat untuk digalas. Sebenarnya, aku dah merepek..

Yelah, apakah maknanya kalau aku menaip ni dengan hingus meleleh, mata merah, kepala pusing, tulang menggigil-gigil, badan seram sejuk?? Sebenarnya aku demam ni.. :(

Sebenarnya, aku harap esok semuanya berjalan lancar. Dan sebenarnya, keseluruhan entri tiada kaitan mula dari tajuk hingga ending.. Haha..

* sebenarnya anak murid aku semuanya 22 orang :)

Sebenarnya, aku takde motif nak buat entri. Tapi, aku nak buat jugak.. haha

SELAMAT MENJALANI INTERNSHIP

buat yang tiada

SELAMAT HARI SELASA
*****
p/s: Ya Allah, Kau permudahkan urusan hambamu ini. Amin..

Thanks kepada Cik Rumet sebab da tolong iron baju.. :)

14 comments:

Shahbri said...

nice..banya anak murid.. nak jadi salah sorang leh??

marcella said...

shahbri:

boleh..apa salahnya..meh,meh,meh..

A for Apple,
B for Ball,
C for Cat..

hehe.. :)

zoul said...

cikgu. cikgu jangan nanges. nanti saya pun nanges. hehehe :P

marcella said...

zoul:


jangan nanges..nanti cikgu bagi tisu.. :)

Shawn Razaleigh said...

hehehe. cepat sembuh naa


bdw budak2 yg buat otomen fire tu kesukaan aku. zasss




apa2pun gudelak

marcella said...

shawn:


thanks..

lu suka bebudak otomrn fire tu sebab tu la super hero febret lu kan?? :)

Botak said...

budak² ni confirm degil²., siap ada yg buat gaya ultraman tu., hahahahaha..

marcella said...

botak:

bukan degil..naughty je..hehehe..

yu la pasal..cikgu suh buat gaya bebas, bebas sungguh gayanya :)

fadh leyanie said...

cikgu dah sama comel dgn ank2 murid..phewwit..mana satu cik marcella ?

marcella said...

fadh:


hahaha..pewit..lu tengok yang cun la..haha..baju hijau :P

semutsengal said...

selamat menjadi cikgusss

marcella said...

anep:

tenkkiuss :)

Edy Fee said...

smlm wat prgrm kat pra sek.penat

Marcella said...

edy fee:

oh ya??? buat apa?? seronoknya..rindu kat anak-anak..


program kat pra memang penat, tapi lelahnya tu terindah kenangannya :)