Monday, 7 May 2012

Sindrom "Mak-Mak"

Assalamualaikum...

Ah, akhirnya dapat juga kebebasan untuk bermanja-manja dengan blog ni. Setelah sekian lama terabai, ni nak bagi curahan kasih sayang sikit. *Ok, melalut ke laut di situ..

Semenjak dua menjak ni, aku tengok, aku ni ada sikit sidrom penyakit "mak-mak".. BUKAN "mak-mak" yang lembut tu, yang sikit-sikit "ouh, sakit hati mak nak.." Bukan.. Bukan tu.. Tapi..

NI HA!!


ATAU



Ha.. Itulah masalahnya.. Seminggu ni, asyik ni je yang berlaku, Oh, kecelaruan minda ke, otak banyak sangat pikir ke, berangan ke.. Entahlah.. Tapi, semedang tershashul je.. 


Kronik... Kronik.. Kronik..

*****
Baru ada masa nak BW..

8 comments:

Farhana Sukre said...

Adoiyai..penyakit ko berjangkit dekat aku..lalalala

fizakamaludin said...

"Gurauan itu ibarat garam dalam masakan. Terlebih garam, masinlah makanan, terkurang garam hambarlah rasanya" -your word

saya tak marah pun cuma apa yang saya boleh katakan saya tak okay...

marcella said...

farhana:


ko pun ada jugak sindrom mak-mak ni..bahaya ni.. hahaha

marcella said...

fiza:


ok then..i'm sorry :)

Nong Andy said...

aku ingat tadi.. melatah.

oh.. itu rupanya penyakit mak-mak.. ahahaha.. aku belum ada penyakit tu. mungkin pasal anak baru satu. kalau anak 5 kok boleh jadi begitu :)

marcella said...

nong andy:


ah, melatah tu tunggu tua sikit..harap-harap, takde la..


anak 1 nak tunggu 5 baru nak ada sindrom mak-mak..empunya diri ni belum ada anak dah ada sindrom mak-mak =.='

Syazwan Che Deraman said...

hehhe, setakat ni, umi wan okey lagi kot.

tapi pernah sekali tu.

masa wan duk dalam kereta, on the way nak ke pengkalan kubur.

umi wan cakap

" mana abe wan ni, kata nak gi, dia duk mana ni?"

pastu wan jawab.

" dia berak jap, tunggu la dulu "

hahhahaha.

dia tak perasan wan dah ada dalam kereta.

marcella said...

syazwan:


hehe..bese la tu wan... hehehe