Wednesday, 14 March 2012

Kawan Sekolah Rendah

Assalamualaikum..

FUHHH..Tiup habuk. hehe..
Okeh. hari ni aku nak cerita tentang kawan sekolah rendah aku. Seorang budak lelaki yang berusia 12 tahun ketika itu. Ah, malas cakap banyak, layan...

Pesanan: Bagi mengimbau kenangan kanak-kanak dan persekolahan, ni diaaa:






Pada 14 Mac 2012 merupakan hari ulang tahun kelahirannya..

Happy Birthday Bro..

Aku buat entri ni sebab saje wat ala-ala trivia tok dia..hahaha.. Bro, aku wat dah!!

p/s: sila lari pandang hadapan.

Lebiu all

23 comments:

semutsengal said...

bro ? abang ke pakwe ?



HAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHA

Marcella said...

anep:


jangan nak bergosip di sini..


kawan okeh..


kang dahi aku yang benjol pasai kena pelangkung dengan awek dia


yelah..lain masa aku wat pasal ko ye..


peace

Syazwan Che Deraman said...

pewwitttt!!.

hehehe.

tingat pakwe lame ke?

aku satu geng ngan anep nih!

haziq said...

pakwe...??

tak bgi tau pon kat aku..

huh.!!

marcella said...

syazwan:


uih..ni dah boleh jadi blog gosip ni..


well, no komen. hahahaha..


kami hanya kawan.. :)

marcella said...

haziq:



nyibok la ko..


syuh.pi main jauh2

Nat said...

oh yeahhh~!! kak Mar.. ahaks!

marcella said...

nat:



tu la akibat main kejar2 tak tengok kiri kanan..


lari dalam keadaan bahaya..wahahaha

Nat said...

~~~ seminggu kepala benjol~~ weee-- kesian kawan akk tuhh~~ :D

marcella said...

nat:


nasibla..


utamakan keselamatan


hahaha

si robot comel said...

alolo sweetnya,comel2 je, bro eh ? :P

kajaharuna said...

kesian, sampai benjol haa...

hahahah

marcella said...

si robot comel:


ahaha..


sweet kan??


ye..bro..

marcella said...

kaja:


malang tak berbau..


bahaya membawa padah..huhuhu :)

Bidadari Syurga said...

adus... uik uik uik.... cian dia... akak syak... girl ni pembuli... hahahahahha

ps: happy besday gak untuk bisday boy...

marcella said...

bidadari syurga:


bukan pembuli..


mafia sekolah je..


hehehehe

zulhilmi tempoyak said...

fuh.. adakan korang berdua teman tapi mesra smpai rini.

nmpk sweet2 je.. heeee

marcella said...

zulhilmi:



oh tidak..kami terpisah ketika berumur 13 tahun dan bertemu semula di alam maya 10 lepas tu..


sekarang ni, biasa-biasa je.. xde mknalah teman tapi mesera ni.. hehehe..

marcella said...

zulhilmi:


takde lah.. kami kawan je..dah terpisah 10 tahun..

jumpa semula di alam maya..tak sangka, boleh kekal lagi persahabatan tu..

Shawn Razaleigh said...

hahaha, sweet je.



apalagi :p

marcella said...

shawn:



apa?? apalagi apa???

Nong Andy said...

lukisan tu hebat hehehe..

baca n3 ni aku terimbau memori lama hehehe...

Marcella said...

nong andy:

trima kasih..
yelah, zaman sekolah yang paling kita rindu sejak dah dewasani..hehehe