Wednesday, 22 February 2012

Makan

Assalamualaikum..

Hello geng.. Erm, ngam-ngam je aku update hari rabu. So, tak payah citer banyak, Wordless Wednesday.. hahaha.. ( Intro yang hampeh.. =.=' )





Korang pula macam mana????
********
ps: Lama dah tak lukis-lukis ni.. wahahaha.. Tetiba rasa entry ni takde motif. Sekian. Bye. :) Thanks sudi baca..

24 comments:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

kalau aku makan mee goreng, aku asingkan sayur sebab tak makan sayur hahaa

tapi skrg ni aku plaing suka makan tomyam laa

semutsengal said...

Err,

aku takut tengok mee goreng kau.

marcella said...

saya bukan samdol:


kecik2memang tak suka sayur..da besa sume suka..



sedap tu tom yam.. :)

marcella said...

anep:



hahaha.. ni mee goreng resepi dari uganda..wahahaha..



pesal??seram sgt ke??aku rasa biasa je..mungkij hiasan kot..haha

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

kah kah kah... roy sumbat je sume.. :D

marcella said...

Roy:




erm, kadang-kadang tlan je jgk..jimat masa.. hehehe..

teha said...

kite same ! aku pon suke asing2 kan dulu.. hehe :)

marcella said...

teha:




hai geng... hehehe

haziq said...

hahahahaha...smpai besar pon tetap kene cukai gak....

i like,,..

marcella said...

haziq:






da besar kena cukai dgn adik yg kurang ajaq...

teha said...

hahaha ! hai hai.. bile nak hapdate ?

marcella said...

teha:







nanti dulu..hehehe

semutsengal said...

masih mee goreng lagi ?

Anonymous said...

anep:






haish..hahahahahaha






sabar la dulu...




-marcella-

kajaharuna said...

haha.. comel je tabiat mcm tu..,

marcella said...

kajaharuna:






sila lah cuba.. :)

fadh leyanie said...

sy pula akan mengasingkan sayur2 yg kurang digemari..:P udang,sotong makan tanpa perlu diasingkan..

marcella said...

fadh:



lu memang style la fadh..hahaha

Zul Fattah said...

aku, kalau ada makanan kat dpan.. tibai je.. haha

Nat said...

hai kak Mar... lama Nat x jenguk hoho*maafin aku ya*-- klo Nat, Nat yang rajin 'cukai' lauk adik2 nat..hahaha~~ =D

Anonymous said...

cik cuzz: ni rambut dgn meatball

marcella said...

zul fattah:



hahaha.. memang.. laki memang begitu..ni spesis abg aku nih..

marcella said...

nat:



ayo..nat ni kakak yg diktaktor la nih..hehehe



rindu jgk sama kamu.. :)

marcella said...

cik cuzz:


apa?? rambut dgn meatball???



geli gila seh