Monday, 2 January 2012

Tahun Baru 2012

Assalamualaikum..


Selamat Tahun Baru 2012.. (ye,aku sedar kelewatan ucapan ini).. Hahaha.. Baru ada kelainan.. So, ini entry pertama untuk tahun 2012.. Oh, cepatnya masa berlalu.. Usia semakin lanjut, tapi pemikiran tetap ditakuk lama.. oh, ini mungkin jadi azam tahun baruku supaya berubah.. Hahahaha...


Aku ni jarang nak berazam-azam, so aku harap tahun ni aku RAJIN. Dah, tu je entry aku. Sekian...




p/s: Jangan marah-marah ah.. senyum, pandang sini.. (anggap ada kamera di sini ye) hehehe..

10 comments:

si robot comel said...

selamat tahun baru :)

kita dah senyum ni,hehe

marcella said...

si robot comel:


baguslah...


senyum sokmo

haziq said...

kamere rosak la kak...hahaha

HEROICzero said...

*senyum pada kamera*

Selamat tahun baru ! =)

zulhilmi tempoyak said...

selamat tahun 2012. hihihi

mohon share la ape azam ke ek.. :D

محمد رازيق said...

selamat tahun 2012. moga tahun ini lebih baik dari seblumnya. inshaallah. free2, jmput singgah blog, jmput bc entri DAHULU itu :)

marcella said...

haziq:


tu la ko...tangan ganas..memunahkan barang je..

marcella said...

HEROICzero:



wah..cantek!!

marcella said...

zulhilmi:


hehehe..akan di pertimbangkan..

marcella said...

razik:



insyaAllah..amin...