Monday, 30 January 2012

Kapur

Assalamualaikum..

Ok. Aku rasa cukuplah tempoh yang aku tinggalkan untuk korang rindu pada aku. Kan??? hahaha.. (*perasan). Baiklah, aku dengan baik hatinya menghapdet entri ini untuk kalian walaupun aku diburu kebizian yang dahsyat. Demi kalian yang kusayangi.. (*drama sikit).. Enjoice..


*****
ada tak korang buat cam tu?? :)

17 comments:

Syazwan Che Deraman said...

cikgu guna kapur nak conteng muka!

marcella said...

syazwan:



yeke??ish2..tak patut.. nakai la tu..


hehehe.. :)

semutsengal said...

ayam berak kapur.

Fee Hafeezah said...

kapur? tak ingat, rasanya gune marker pen..zmn kapur..hmmm..serius tak ingat..:D

Botak said...

guna kapur untuk tanda je sebelum nak welding besi., takpun gunakan untuk makan dengan sireh., hahahaha..

marcella said...

anep:


wah..hebat sungguh madahmu itu.. hehehe

marcella said...

anep:


wah..hebat sungguh madahmu itu.. hehehe

marcella said...

fee hafizah:


ecece...sekolah maju la tu.. hehehehe

marcella said...

botak:


tandasebelum nk jahit baju pn ok..hehehe...


sekapur sireh,sekapur sireh sekacip pinang...lalalala~~


(*ternyanyi)

sergeant keroro said...

haha, semua pernah buat. best kan waktu dulu-dulu :P

marcella said...

sarjan keroro:



ha'ah..indahnya zaman persekolahan & zaman kanak-kanak

epaa chenta said...

haha; perang kapur!


buat baling kat student laki time skola rendah dlu. haha

marcella said...

epaa chenta:



ish3... bagus!! hahahaha

Fakirmarhaendaif said...

borang posting bese isi bila ya?

Marcella said...

fakirmarhaendaif:



kami isi dah awal bln jan hari tu.. :)

Nat said...

kak Mar mengembalikan nostalgia zaman sekolah yeee~~ hehehe

Marcella said...

nat:


ha'ah.. indahnya zaman sekolah :)