Thursday, 29 December 2011

Sabun

Assalamualaikum...

Sila nyanyi: Sabun di bilik mandi, sabun... Sabun di bilik mandi, sabun... 

Aku pasti semua orang mandi bersabun. Kalau tak bersabun tu, mungkin tenyeh kertas pasir agaknya. So, setelah balik dari rehat yang panjang, ye, hanya 3 entri dalam sebulan ni, aku mengaku aku bizi.. Hahaha.. Oh, ya. Sabun.. Saksikanlah...


Sabun yang baru dibeli

Lalu..


Datang idea..Bahahaha..


*****
P/s: Semua nak yang best-best je..

10 comments:

SAYA BUKAN SAMDOL said...

hahahahaaa lawak :D

marcella said...

saya bukan samdol:


boleh try nanti..gerenti terjamin

syafiqakarim said...

haha selalu juga buat mcm ni
haha

semutsengal said...

aku aku aku, Err. tak penah try lagi.

marcella said...

syafiqakarim:


botol dah ada,isi je la..tak membazir.ye dak??

marcella said...

semutsengal:


yeke???aku tak percaya..


hahaha..try la..berjimat cermat amalan mulia tahu..

haziq said...

sabun aku kau yang perabeh kan an...

marcella said...

haziq:


ko yang perabehkan syampoo aku!!!


sialan.

fadh leyanie said...

dont judge the "sabun" by its "botol"=pepatah rojak.:P

marcella said...

fadh:


pepatah baru tu..hehehehe..