Friday, 16 December 2011

Pizza vs Ultraman

Assalamualaikum..

Apa khabar?? Sihat??

Ok, semalam aku dengan adik aku yang gila, yang dulu aku selalu sakat tu. Sakat ok. Bukan buli. Ha, budak tu la.. Adik aku heboh nak blaja buat pizza. End up, doh ntah macam apa-apa. Selamat bila dah bakar, ada la juga rupa.. Rasa?? "Sedap"... Ahahaha..

Woi.. apa kaitan dengan tajuk entri?? lu tak payah nak bajet cam lu terel masak.. Erk, gua memey tak pandai masak.. Tapi apa kaitannya?? Ok, berbalik pada tajuk asal..Saksikan sinetron di bawah.. (gua saja warnakan kulit adik gua gelap sebab gua nak nampak cerah..hahaha) Untuk tumbesaran yang lebih jelas kelihatan bagi membantu mata supaya tidak letih, sila klik. wahahaha..






*****
p/s: taubat aku kalau petang ni nak jadi tukang rasa lagi.. =.= '

tambahan: gua malas lukis bebanyak. makanya aku kelihatan statik. copy paste je.hahahaha...

20 comments:

fadh leyanie said...

wa rasa ini dah kes buli adik...haha:)

LAici KAng Ais said...

haha

haziq said...

adik kau mesti baik dan gagah sbb die tak mengalah....

keep it up!!

Marcella said...

fadh layanie:

bukan la..salah paham ni.. :)

Marcella said...

laici kang ais:

apa yang gumbira sangat tu??:)

Marcella said...

haziq:

takde makna... berangan je..please la..euuww..

Nathalie Scythe alias Nath Mergastua said...

lawak repekan Marcella nih.. --kehkehkeh..

Rtp Farra Arisha said...

hehe, pintar juga si adik mengikut perintah kakaknya..me myself never made pizza..

محمد رازيق said...

haha.. kes dera adik ni.. hehe.. xpe, train adik.. nanti adik malas.

Marcella said...

nathalie scythe @ nath mergastua:


uh..terbelit lidah..hehhhe..

yeke?? tq..

Marcella said...

Rtp farra arisha:


nak belajar kena rajin.tak ikut perintah,kena sebat nanti..hehehe..

takpe,nanti boleh try..kn?? :)

Marcella said...

Mrazki:

apa lax dera..mana ada..tu la..bagi dia rajin sket..

Bidadari Syurga said...

haish... kejam sungguh gelapkan kulit satu hal... uli tu satu hal... haish.....

ps: enjoy tgk lukisan adik... dah lama tak senyum baca org... heeeeeeeeee thanks...

Marcella said...

bidadari syurga:


tu bukan kejam..tu latihan..hehhe..warna kulit tu kenyataan..


thanks cik bidadari..

aynn ajeera said...

bhahahah... best citer niee....
kejam nyee kakk dye tuhh..heheh :)

memetik durian said...

aynn ajeera:


apa kejamnya..eh,salah paham ni.. :)

HEROICzero said...

kalau mcm ni , sanggup lagi keluar duit delivery je . hahaha !

memetik durian said...

heroiczero:


hahaha...betul juga.lagi sedap,dan senang.. :)

semutsengal said...

kau tak reti lukis tangan eh ?


HAHAHAHA

marcella said...

anip:


tak... =.='


ko ajar la aku..