Wednesday, 21 December 2011

Karok

Assalamualaikum..

Karok atau kareoke. Eh sebelum tu, apa khabar? Sihat? Ok, ni cerita pengalaman aku semasa ikut kawan jenjalan kat umah dia di Perlis. Ala, Gadis yang kena prank kat toilet tu. So, bermulalah segalanya. Aicece.. So, layan..



*
*
*
*
*
*

Setelah berlalunya beberapa detik

*
*
*
*
*
*


*****
P/s: Malu tapi Mahu.. oh,yeah!!!! :)

14 comments:

Zila Nora said...

HAHA..
Malu Tapi Mahu Tu.

memetik durian said...

Zila Nora:

peluang bukan selalu datang bergolek..hehehe...



memang mahu,tapi malu..:)

haziq said...

erhmm mesti guruh dan petir bergabung merasa pedih nye suara sumbang itu


(waaa bahasa melayu A ni...)

memetik durian said...

haziq:

peh..tak menahan..tu tandanya hujan bergembira dengan petir.punya terharu dnegar suara merdu sampai menangis..


sengal!!!

fadh leyanie said...

wahaha..akhirnya lu join sekaki untuk menyumbangkan suara:P

semutsengal said...

haahahahah.

malu lah sangat,

HEROICzero said...

hahaha mula2 je malu, bila dah satu dua lagu , habisss~

marcella said...

fadh:


tu sudah semestinya..suara gua "sedap"..hehehe..

marcella said...

semutsengal:


wa kan pompuan melayu terakhir..wajiblah malu..

marcella said...

heroiczero:


tu dah jadi tak sabar nak join..hehehe..

fadh leyanie said...

lama btol lu karok..mana entry baru nih ?kih3

semutsengal said...

hupdate lah oiihh.

marcella said...

fadh:


tu pasal la berlakunya banjir..ni sume gara-gara suara gua yg 'sedap' la..

marcella said...

anip:


sabar la... :)