Tuesday, 15 November 2011

Sensasi First Paper

Assalamualaikum

AMARAN: AWAS!! ENTRI INI AGAK SELEKEH, JIJIK, KEJI, DAN GELI. SILA JANGAN BACA JIKA ANDA SEDANG MAKAN, MENGUNYAH ATAU MINUM.


Tengok tajuk memang tak menahan.. Takde unsur-unsur erotik okay.. Semalam aku selamat menjawab exam first paper. Malangnya aku takde perasaan semalam. Aku takde perasaan yang soalan tu susah ke, senang ke, apa ke..

Okay.. Perkara utama yang aku nak cerita ialah derita ketika menjawab exam. Cuba teka apa derita tu??

Apa?? Exam susah?? Apa yang baca tak keluar??

SALAH!!


Sensasi derita yang yang aku maksudkan ialah derita menahan kentut semasa exam. Hahaha.. Cett!! Korang tak kan paham derita itu. Tapi, ada sorang yang paham. Insan hensem ini. Dia pun pernah menahan kentut.. hahaha..

Kenapa?? Bilik exam aku tu kecil, ada air-cond.. Gila nak melepaskan gas?? Mau ramai yang pengsan keluar buih hijau kalau aku melepaskan angin tu.. Jadi, tahan ajelah.. Tapi..

Pssst.... tut...

"Ah, lega. Maaf kawan-kawan.. Tak sengaja. tak tertahan," hanya itu yang aku mampu ucapkan dalam hati sambil buat muka selamba. Hahaha..

 ***

 "Ko ni memang muka jamban la. Wei, apehal bau busuk ni," soal member gua.

"Memanglah.. Dah nama pun aku berak," jawab gua muka toya..

16 comments:

Bella Bell said...

nasib baik aku tak ambil exam sekali dengan kau kan. hikhikhik.

SAYA BUKAN SAMDOL said...

haha kalau aku terus kentut, sebab aku pernah baca tak elok tahan kentut sebab kentut tu tosik

Marcella said...

bella bell:

hahaha...kalau duduk sebelah aku lagi la..pengsan ko..

Marcella said...

saya bukan samdol:

ikutkan hati,memang nak buat.tapi, bila memeikirkan bau yang masyuk tu.pendam sajelah..tp akhirnya,kuar juga..hihi..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

sengal..haha..pengsan aku kalau sekali exam sekali dgn kau weyh..ahaha ;D

Marcella said...

fee:

kau pengsan,aku tolor bagi CPR..hahahah..

sergeant keroro said...

haha, sengal ;p

Marcella said...

keroro:

itu lumrah alam..kan??hahaha

guest writer said...

eeeeeeeeee... tak senonoh... mujur exam

Marcella said...

guest writer:

hehehe...tu la..

lau tak,lama dah lari keluar

semutsengal said...

apa ni.apa ni..

Marcella said...

anep:

apa yg ko musykil sangat ni???

si robot comel said...

ish ish tak senonoh,haha

Marcella said...

si robot comel:

lumrah alam..tak senonoh pun,ko buat jugak..hehehe..

Operasi Hitam said...

ahahahaha.. serius lawak.. :D

Marcella said...

operasi hitam:derita ok..bukan sekadar lawak..hahaha