Tuesday, 18 October 2011

Standard lah tu..

Assalamualikum... Hai..

Manusia ni sukar untuk difahami.. Bila ada A, nak B.. Bila dapat B, nak A balik.. Apa yang aku merepek petang-petang ni?? Aku pun tak faham.. Haha..

Bila ada kelas, ada kuliah, gini ragamnya...


Tapi..

Bila takde kelas, takde kuliah, gini pula mintanya..


*****
Tapi, standard lah tu kan.. =)

p/s:esok aku ada amali keyboard.. cet!! wish me luck... =)

13 comments:

pandangkedepan said...

yeah tepat sekali...sokong 207%...:P

Marcella said...

pandangkedepan: hehehe...erm, biasalah tu kan.. =)

Niena Pengembara Ilahi said...

erm.. betul,,, kekadang. sama gak.. hehe

Marcella said...

niena: hehehe...yela, bila kerja nak cuti..bila cuti nak kerja..hehe..

Syazwan Che Deraman said...

heehhe..

ramai yang macam ni kan.

jom petik durian.

Marcella said...

syazwan: ha'ah..hehehe..jom petik naik heli..hehe..

Bella Bell said...

hahaha.. ehem2... bila la nak keje ni... ^^

Marcella said...

bella bell: 2013 insyaAllah...=)

muhamad hanif said...

aku sokong !! yeahyeah !



HAHAHAHAHHAHAHA.

Marcella said...

anep: harus...hehehe..

fadh leyanie said...

manusia mmg selalu macam ni,macam aku la..ha..bosannya..:P

Marcella said...

fadh: hehehe..tu la pasal..bosannya..=)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik