Tuesday, 26 July 2011

Putih-Putih

Putih-putih ni adalah "sesuatu" yang telah disebut oleh anak murid aku selepas waktu Aktiviti Luar di Padang. Apakah putih-putih ni?? Saksikanlah..





Dah tahu putih-putih tu apa??? Putih-putih tu ialah PANAU....
Budak-budak ni tahu konsep. Istilah tu je nak kena betulkan..=)
*****
p/s: Budak-budak... Tanya, tapi buat juga.. Jenuh nak peringatkan..

10 comments:

muhamad hanif said...

AHAHAHAHAH,

keputihan pula apa ya cikgu ?

Teeettt!!

sergeant keroro said...

hehe, name pon budak-budak XD

. said...

hahahaah.

ooo..baru pertama kali dengar org panggil putih putih nie..

Marcella said...

anip:oh..tu hingus..takde soalan lain ke???ggrrrrr...


sarjan keroro:tu la..kadang-kadang terpaksa control,cover gelak tak bagi budak nampak.dalam hati nak terbahak-bahak..=)


syazwan:ni,budak-budak 6 tahun je panggil.agak-agak nak rasa diri tu kiut,sebut la..hahaha..=)

vampire's lovex said...

alololo...comel nye anak murid inesen nih...cubit sikit.. ahhaha...

mykhalis said...

cute bebeno

syrupmasin said...

haha..putih2 :D

Marcella said...

vampire's lovex:memang comel.tapi datang mood meragam,rasa nak cubit geram,bukan cubit manja lagi dah..rasa ja,tak wat pun..


khalis:hahaha..cutelah sangat..


syrupmasin:jangan basuh muka panas-panas...ingat tu..=)

Shawn Razaleigh said...

hahaha

budak tu trick lu je, dia nak tanya keputihan kot..hihihihi..

meh singgah marcella

Marcella said...

shawn:banyakla lu..eii..budak tu otak dia suci,tak macam lu..ayooo...tapi kalau dia tanya tu,gua jawab je..gua kan baik..haha