Wednesday, 29 June 2011

Wordless Wednesday #3

*****
Credit to: Group "Tetua"..hehehe..

15 comments:

muhamad hanif said...

macam muka kau la ek ?


hebat !!

Farhana Sukre said...

Sanggup tak makan kalau macam ni..

Shawn Razaleigh said...

penat susun cantik2.hehe

Marcella said...

anip:kurang asam..ni cari gado ke apa??debik kang!!


farhana:makan je la..bebudak pra tu selera je makan aku tengok..=)

bila kitorang cakap "sedap tak roti tadi?", dijawabnya..."tu bukan roti,tu lembu"..adoii..=)


shawn:memang penat pun..amali buat food decoration for preschooler..

Syazwan said...

sayang nak makan..kalo simpan tak ape?

Farhana Sukre said...

Buat kat aku..meh hantar kat bilik..

Marcella said...

syazwan: nak simpan??buleh..tapi berkulat dan bercendawan la..lagi sedap makan lepas tu.ada bahan lain..hehehehehe..


farhana: amboi..suh tomen wat (petik lagi namanya).lau aku wat n siap hantar,letak cas mahal sikit.hehehe..

Siti Arfah said...

Wah tersgtlah kreatif ! :)

vampire's lovex said...

boleh makan ke ni ??? hahaha....

Bella Bell said...

hhahaa.. tak sanggup nak makan.. sebab comel je tengok.. :)



^^

Marcella said...

siti arfah:tu pun tengok buku..tiru je..hehehe..ni group kwn..sendiri punya kurang kemas..hehehe..

vampire's lovex:boleh..roti je tu..hahaha..

bella bell:makan..kena makan..ni makanan berkhasiat..heheheh..=)

mykhalis said...

comelnye susunan..kalau wat hidangan kat hotel mesti ramai nak ni..hehe

Marcella said...

khalis:hotel??tak mungkin...ni utk kanak2 susah nak makan..kena hias2..kalau sayf besar nanti susah nak makan..buat macam ni tau..=)

Khairy said...

haha...cmne nak makan ni. AKu tgk pun..terus ilang slera..kejadah nye muke lembu atas pinggan aku...wakaka

Marcella said...

khairy:hilang selera??hahaha..nasiblah..eh,ni utk penambah selera la..budak-budak dan orang dewasa melihat dengan perspektif yg berbeza..=)