Wednesday, 15 June 2011

Segmen Simple : Kekuatan dan Kelemahan Diri Aku ...


Ini adalah segmen yang dibuat oleh tuan punya header diatas.. Contest ni memang simple sebab kena listkan kekuatan dan kelemahan diri sendiri.. Bila cakap fasal kekuatan diri rasa macam dah up diri pula..hahaha.. Tak pelah.. Sesekali 'masuk bakul angkat sendiri' apa salahnya.. =).. Tapi malu juga bagi semua orang baca..

Kekuatan:
1. Berdikari
2. Peramah
3. Mudah bergaul
4. Terus terang
5. Genius (ni tipu)

Kelemahan:
1. Banyak bercakap
2. Jiwa stone
3. Garang (ganas sikit..hahaha)
4. Blur and Slow

Aku malas nak cerita lebih-lebih..kang jadi riak..hehehe.. Ikut hati nak tulis

Kelemahan:
TIADA

Tapi, nampak benor penipunya..setiap manusia ada kelemahan.. Terima kekurangan diri dan perbaiki untuk menjadi insan yang lebih baik walaupun tak sesempurna mana.. Fuh, motivasi sungguh..

Meh join reramai.. Klik sini untuk maklumat lanjut.. Cepat sebelum terlambat sebab ditutup malam ni..
*****
p/s: Kadang-kadang kekuatan kita tu akan jadi kelemahan diri dan juga sebaliknya.. =)

9 comments:

NasZ said...

thanx sebab sudi join..jom baca entry geng2 yang join segmen gak..

LIST SEGMEN SIMPLE : KEKUATAN DAN KELEMAHAN DIRI AKU...

muhamad hanif said...

hahahahah..

tipu sangat pun tak elok tau ;)

Marcella said...

NasZ:tq2..

anip:tipu sunat..hehehe..

Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa said...

lebih kurang jer lawaknya ...

nampak sangat tiada kelemahan kan ahkssss

Marcella said...

pencinta:kelemahan ada..tp sorok.tak kan nak heboh..kelebihan takpe heboh2..hehehe..

PeRmAtA bIrU said...

hahahha.. adoi tiada kelemahan yer.. setiap manusia sentiasa mencari kesempurnaan..kan???

Marcella said...

permata biru:tiada kelemahan tu bo'ong belaka..jangan percaya..ye,setiap manusia mencari kesempurnaan dan mementingkan kesempurnaan..tapi saya tak...(tak ngaku kot) hehehe

aMiRaH said...

Garang? oww.. takutnyaa.. hehe

Marcella said...

amirah:garang tu saje poyo je..tegas la kot.kdg2..men2 je bnyk..-)