Tuesday, 14 June 2011

Malang: Iron Baju

Aku ni banyak juga kisah hidup yang malang ye..hahaha..salah sendiri!!

Ok.. ini adalah peristiwa rentetan daripada melakukan banyak kerja dalam satu masa..apa tu?? hayatilah..

Klik untuk tumbesaran yang jelas

Aku memang champion dalam bab-bab menghanguskan ni.. Dolu!! Tu semua dahulu.. Sekarang tidak lagi.. Belajar melalui pengalaman.. Dulu bukan aku punya baju je, Cik Mak punya baju pun hangus.. Takut tu tak payah cerita la kan.. Cuak aku!! mau nya tak?! Yang selalu ada brand 'Cap Seterika' adalah baju dan tudung.. Hahaha..

Habis tu, sambil iron mata melangak tengok TV, main sms, dengar lagu, bersembang dan bermacam-macam lagi la.. Kadang-kadang jenis kain tu yang tak tahan panas. Walaupun aku suka menghanguskan pakaian, tu bukan penghalang aku untuk suka iron baju.. Bukan suka iron sebab suka hanguskan.. Tapi, betul-betul suka sampai seluar track pun aku iron.. Hahaha
*****
p/s: Sayangilah pakaian anda. Berhati-hati ketika meng'iron'.. =)

3 comments:

✿ boonga_kecik ✿ said...

sy jugak slalu membakar bju sndiri dgn iron. rakus btol T_____T

Flying kick atau silat, mana kau mahu?

DonutVanila said...

msti bestkn ble tgk baju hangus..hahaha

Marcella said...

boonga_kecik:ehehe..bukan rakus.perkara yang tak disengajakan..

DonutVanila:best??erm,cemas..takde best pun..