Tuesday, 24 May 2011

Segmen Bloglist AbgTeror


Segmen disertai kerana perlu menjawab 4 soalan je tanpa ada apa-apa syarat penyertaan.. Baiklah..

1. Dimanakah anda dilahirkan?
-saya dilahirkan di Hospital Besar Kuala Kubu Baharu


2. Dimana anda dibesarkan?
- saya dibesarkan di sekitar Selangor selama 14 tahun dan di Negeri Sembilan selama 8 tahun.


3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
- Selangor


4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.

i) Selangor tak ada dialek khas namun terdapat banyak etnik seperti Jawa, Banjar, Kampar, Minangkabau, Bangkahulu, Kerinchi, Mandahiling dan banyak lagi. Jadi, Selangor kaya dengan bahasa etnik-etnik ini. Saya pun ada darah daripada salah satu etnik berikut..
ii) Selangor tempat saya di lahirkan. Tanah tumpah darahku. Temapat terjatuh lagi dikenang, inikan pula tempat membesar.
iii) Kedua-dua kampung ibu bapa saya ada di sini.
 
Tu je jawapan aku.. Bab-bab nak mengarang jawapan ni, memang failed. Nak join? Boleh pergi sini. Klik tu:
Blog Abgteror

Sekian, terima kasih..
*****
p/s: masih ada harapankah untuk menang?? hehehe..enjoy..

6 comments:

mykhalis said...

ooo//selangor ekk..heheh

Marcella said...

ye..orang selangor..kadang-kadang jadi orang negeri sembilan, kadang-kadang kedah, mostly sejak akhir-akhir ni gian jadi orang ganu..huhu..pengaruh cik rumet..

Maizan Yunus a.k.a cheNon said...

err....sy dok selangor gak...

Marcella said...

Cik mai:kak long..tolonglah..ah..tak nak!g duduk johor sana..selangor tak muat da..heheh

Maizan Yunus a.k.a cheNon said...

x kira....dah dudok pown...huahuahua!!!

Marcella said...

Cik Mai: yelah..duduk la..