Tuesday, 24 May 2011

Pelakon Hindutan Time Kecik part 2

Okeh..mari kita lihat kesinambungan wajah pelakon yang hidung sumenya terpacak belaka ni.. Sebelum tu, mari aku perkenalkan Ritesh bhaiya aku. Bukan bhaiya, tapi oii mere jaanu.. sapa nak tau lebih lanjut, klik Ritesh Deshmukh ini. Ok, inilah jaanu aku buat masa ni:
nilah poojaan aku- Ritesh Deshmukh
 Adik aku panggil mamat ni Si Juling. Kasihan dia. Walaupun dia agak ada sedikit strabismus tu, iu bukan penghalang untuk berjaya. Lakonan dia ni ok juga, santai je..Alahai, terpromote pula. Ok, marilah kita kembali ke tajuk utama.

1. Kareena Kapoor
Lawanya mata





2. Katrina Kaif
Gelpren Salman (masih lagi ke)

3.  Preity Zinta
 

4. Ranbir




5.Saif Ali Khan




6. Salman Khan
Kecik-kecik da otai..haha
Da besar, cute!!
7. Shahid Kapoor
Ensem ex-karina ni

8. Sonam Kapor (anak Anil Kapor)



9. Shah Rukh Khan

10. Vivek Oberoi
Manja dgn ayah ye?




Okehlah tu untuk kanak-kanak yang tak kenal erti glemer.. ye dak??
*****
Aku tengok sume dari kecil sampai besar, sama je ghoman ae..














































8 comments:

mykhalis said...

arggghhhghghghghhghhhh...shah rukh khannnnnn!!!

Marcella said...

khalis: ni bunyi geram menyampah atau geram jelas pd beliau??

sergeant keroro said...

hahaha,semua comel2 XD

Marcella said...

Sergeant keroro: masa saya kecil, saya comel juga (nak juga up diri) hehehe..

Maizan Yunus a.k.a cheNon said...

hindustan x minat arr.....skg minat korea....yeyyyyy!!!!

Marcella said...

eii..korea tak minat dah..skrg sy minat nak kawen je..hahaha..

Maizan Yunus a.k.a cheNon said...

ckp ngn mak mimi!!!!!!!gataii!!!!

Marcella said...

Cik mai:cakap la...tak takot..huhu